VÄLKOMMEN till min matblogg / receptsamling

Mat & vin är mina största hobbies. Skriver med recepten "inbakade", så att jag kan hitta mina favoritrecept här.
Just nu har jag en paus i bloggandet.
Bloggen har tillkommit både under våra vistelser i Frankrike (Loiredalen, Bourgogne, Normandie) och Portugal, liksom från vår faluröda skeppargård med en friggebod 10 meter från stranden.



3 mars 2012

Paus

Hej alla mina vänner!

Som ni kanske noterat så har jag inte haft något inlägg på ett tag. Först oplanerat, men numera så att säga planerat. Det blir ju så att man efter ett tag märker att man upprepar sig mer och mer. Att skriva och nötgrytan, kycklinggrytan, etc gång efter annan blir ju upprepning.

Så nu har jag bestämt att jag tar en paus på obestämd tid. En avsikt med bloggen var ju att skapa en receptbank och det har ju lycktats. Recepten står sig oh jag kan ju se att många hamnar in här dag efter dag. Det är ju skoj. Och har ni frågor, så är det bara att komma med dem som kommentare, som jag läser och kan besvara rätt omgående.

2 kommentarer:

ps3 jailbreak sa...

After checking out a few of the blog posts on your website, I truly like your way of blogging. I bookmarked it to my bookmark website list and will be checking back soon. Please check out my web site as well and let me know what you think.

Leena sa...

Jätte bra blogg! Tack så mycket :)

Andra sidor