VÄLKOMMEN till min matblogg / receptsamling

Mat & vin är mina största hobbies. Skriver med recepten "inbakade", så att jag kan hitta mina favoritrecept här.
Just nu har jag en paus i bloggandet.
Bloggen har tillkommit både under våra vistelser i Frankrike (Loiredalen, Bourgogne, Normandie) och Portugal, liksom från vår faluröda skeppargård med en friggebod 10 meter från stranden.



24 dec. 2010

Julköer i Portugal

Hej alla mina vänner!

Häromdagen stod jag i en kassakö och tittade mig omkring. Noterade att det INTE ser ut som i Norden, så jag tog några foton:

De hade åt ett håll en massa kakor, och så stod det helt naturligt lite vinflaskor bredvid...

Åt ett annat håll mer kakor...

Och vände jag mot frukt och grönt så såg det ut så här: Men lite mousserande högst upp!

Inga kommentarer:

Andra sidor