VÄLKOMMEN till min matblogg / receptsamling

Mat & vin är mina största hobbies. Skriver med recepten "inbakade", så att jag kan hitta mina favoritrecept här.
Just nu har jag en paus i bloggandet.
Bloggen har tillkommit både under våra vistelser i Frankrike (Loiredalen, Bourgogne, Normandie) och Portugal, liksom från vår faluröda skeppargård med en friggebod 10 meter från stranden.



22 maj 2009

Hemester















Hej alla vänner!

Inte egentligen matblogg denna gâng utan bara en hälsning att vi är tillbaks pä första ställlet. Visst har vi köpt lite ost och körsbär och färska aprikoser, men matinlägget kommer nästa vecka.
Vi har haft +32 nu tvâ dagar, och de lovar samma i helgen, sä vad passar bättre ¨n att ta det lugnt i trädgârden?
Nästa vecka blir det mer normala temteraturer igen.

F¨rsôkte sända bilder till L via mail, med det fungerade inte denna gäng, sä jag lägger nâgra hundbilder här, fast de ju nte har nät med mat förutaom att hon är ett matvrak!
Som ni alal kan se sâ var Attende med överallt. Om man tog en bild av blommor, slott, vedtrave osv. När vi var innte sâ sat hon pâ vakt utanför dôrren som synes. Vi saknar redan den lilla busen och ser fram emot att träffa henne igen.
Ha en trevlig helg!

Inga kommentarer:

Andra sidor